10 motive pentru care să alegi un magazin online la cheie

scris de Gabriel Teodorescu

Vrei să începi să vinzi online dar costurile pentru crearea unui magazin online îți stau în cale?

Facebook Shop și site-urile de anunțuri nu te ajută să-ți îndeplinești obiectivele de business?

Vrei să testezi marea de eCommerce cu degetul și să dai o șansă unui magazin online pentru afacerea ta?

Una dintre opțiunile favorabile în aceaste situațiii este să alegi o platformă eCommerce de tip SaaS ( Software-as-a-Service). Un magazin online gata creat pentru tine, pregătit să vândă, pe bază de abonament lunar.

10 motive pentru care sa alegi un magazin online la cheie

De ce să alegi o platformă SaaS pentru eCommerce?

Alegerea unei platforme de eCommerce poate fi dificilă.

Există atât de multe soluții disponibile și atât de multe aspecte pe care trebuie să le iei în considerare înainte de a lua o decizie.

Soluția aleasă trebuie să se integreze perfect cu specificul tău de business, să se potrivească bugetului tău și să se alinieze nevoilor afacerii tale pe termen scurt și lung.

Există 3 mari tipuri de platforme pe care poți alege să-ți construiești magazinul online.

1. Open Source: WordPress, Magento, PrestaShop

2. Custom (personalizate la comandă): cod scris de la 0

3. SaaS (Software-as a Service): Shopify, Salesforce, EasyCart, Wix, Gomag , etc.

Spre deosebire de platformele tradiționale de tip Open Source, o platformă SaaS de eCommerce îți oferă o serie de avantaje practice.

1. Nu necesită o investiție mare în prima fază

Fiind o soluție out-of-the-box, costurile inițiale de dezvoltare sunt foarte mici.

Serviciul funcționează pe bază de contract și de abonament lunar.

Există o mare varietate de planuri și pachete pe piață. Poți alege în funcție de numărul de produse, funcții incluse, ore de suport tehnic incluse sau alte beneficii cum ar fi setarea de categorii de produse, promoții și bannere, setarea de grupuri de clienți.

În plus, se potrivesc mai multor tipuri de afaceri, iar costurile fixe pot facilita planificarea financiară și bugetară.

2. Include găzduire web

Nu e nevoie să îți faci griji în legătură cu alegerea unui furnizor de hosting.

Platformele SaaS sunt deja găzduite pe serverele dezvoltatorului platformei.

Ai nevoie doar de o conexiune la internet și de un browser pentru a-ți administra magazinul.

3. Nu ai costuri de mentenanță

Spre deosebire de soluțiile tradiționale de eCommerce unde ai nevoie să plătești pentru mentenanța web, în cazul platformei de eCommerce, serviciul de întreținere este inclus în prețul lunar.

Site-ul tău va fi găzduit la furnizorul tău de servicii, iar acesta este responsabil pentru întreținerea software-ului, pentru găzduire, timp de funcționare și performanță.

Upgrade-urile și actualizările SaaS se fac automat, ceea ce se traduce printr-o întreținere semnificativ mai ușoară. Astfel poți să economisești timp și bani pentru afacerea ta.

4. Configurarea și implementarea este rapidă

Fie că plănuiești să lansezi un magazin nou sau să migrezi pe o plaformă SaaS, implementarea se va face într-un timp scurt. Poți începe să vinzi în mai puțin de o lună de la semnarea unui contract.

În funcție de nevoile clientului, există platforme precum easyCart care se implică activ în întregul proces de configurare și implementare, de la setarea de categorii și produse până la setarea promoțiilor și a grupurilor de clienți.  

5. Scalabilitatea

Pe măsură ce afacerea ta crește, în funcție de perspectiva de viitor, poți alege să dezvolți magazinul cu un upgrade la o nouă categorie de abonament, fără probleme din punct de vedere tehnic. Fie că ai nevoie de mai multe produse, de integrări pentru marketing  sau funcții extra, acestea se regăsesc in ofertele platformelor.

Dezvoltatorii de platforme eCommerce oferă o mare varietate de pachete pentru orice tip de business.

6. Funcționalitățile sunt preintegrate

O platformă eCommerce de închiriat dispune de o înttreagă suită de funcționalități necesare unui magazin online de succes. Nu va fi nevoie să îți faci griji pentru plugin-uri redundante.

7. Ai mai multe opțiuni de procesare a plăților care funcționează optim

De regulă, platformele eCommerce de închiriat sunt compatibile cu majoritatea partenerilor și procesatorilor de plăți din România dar și din afara țării.

8. Securitatea

Menținerea securității unui magazin online este cel mai important lucru pentru orice platformă de comerț electronic.

Modelul SaaS oferă utilizatorilor un grad avansat de securitate, menține un centru de date de înaltă calitate și realizează backup-uri pentru a vă păstra informațiile în siguranță.

9. E ușor de promovat

Pentru ca afacerea ta să se bucure de succes, ai nevoie de modalități variate de promovare. Un magazin online, pe o platformă SaaS de top, vine echipat cu integrările de bază printre care și optimizare on-page care te va ajuta să marketezi afacerea și să ai un start bun pentru SEO.

10. E ușor de administrat

Administrarea unui magazin online poate consuma mult timp, mai ales atunci când nu folosești o singură platformă pentru a centraliza toate operațiunile de business. În plus, pentru cineva la început de drum, poate fi un proces foarte tehnic.

Platformele SaaS sunt special concepute nu doar pentru nevoile clienților, dar și pentru a-ți ușura munca ție, în calitate de administrator.

În funcție de platforma aleasă, te poți bucura de un panou de administrare bine organizat prin care să gestionezi ușor comenzile, inventarul, configurarea de produse, bannere sau campaniile promoționale.

Vrei să începi să vinzi online cât mai repede? Ai nevoie de mai multe detalii?

Lasă-ne un mesaj și hai să vorbim despre cum te poate ajuta o platformă precum easyCart. 🛒

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.
Adaugă comentariu.
Adaugă nume.
Adaugă email.

Încearcă soluția completă pentru crearea magazinul tău online.

Completează formularul următor și în cel mai scurt timp vei fi contactat de un specialist.

Ai doar cateva întrebări? Ia legătura cu un consultant la 0722 106 764.