Abonamentul easyCart pe înțelesul tuturor

scris de Gabriel Teodorescu

Abonamentul easyCart pe înțelesul tuturor!

Ce este easyCart?

EasyCart este o platformă pentru creare magazine online, 100% românească.

Este soluția ideală pentru a avea un web-shop modern, complet și optimizat pentru vânzări.

În acest articol vei găsi explicația la ce înseamnă un astfel de web-shop. Vei găsi și un ghid cu instrucțiuni pentru lansarea propriului tău magazin online.

De ce easyCart și de ce România?

După 10 ani de experiență pe piața internațională, în special SUA și UK, echipa de la Royalsoft a lansat easyCart, soluția SaaS (Software-as-a-Service) pentru eCommerce.

Acest lucru vine din dorința de a construi un brand românesc, de a pune umărul la dezvoltarea industriei de comerț electronic din România.

Astfel, am creat abonamentul configurabil easyCart!

Acesta este o soluție dinamică, menită sa adreseze problemele comercianților online, indiferent de mărimea și statutul afacerilor lor.

Indiferent de mărimea afacerii tale, ai soluții!

Știm că nu toate lumea are nevoie de cea mai competitivă formă a abonamentului de la început.

Unii antreprenori sunt la început de drum, vor doar să testeze piața. Pentru ei am creat abonamentul  easyCart.

Acesta cuprinde toate funcțiile și intrumentele esențiale ca să vinzi online, să testezi piața, să încerci un produs sau să cauți un segment de piață.

În plus, poți face asta fără să investești o sumă mare de bani.

La 24 euro, ai cel mai bun preț din România!

cel mai bun preț din România

Abonamentul cuprinde:

1. Pachetul de marketing

Design optimizat – Design responsive, pentru toate dimensiunile device-urilor (de la mobil până la widescreen), cu un UX (user experience) facil, cu număr de click-uri necesare redus, timp de decizie îmbunătățit și poziționare strategică a produselor pentru vânzare.

Extra, include și crearea logo-ului (3 versiuni), design bannere (3 versiuni) și ajutor în alegerea și configurarea paletei de culori.

BLOG – Cuprinde un editor de articole optimizat. Acesta ajută la prezentarea informației într-un mod structurat. Editorul vine cu elemente de structură predefinite și foarte utile în optimizarea SEO (Search engine optimization).

SEO – Elementele pentru SEO sunt ușor de editat. Ajută la îmbunătățirea rankării în motoarele de căutare.

URL-urile sunt SEO friendly, generate automat după titlul produselor. Schema.org este integrată. H-Tag-urile sunt optimizate, iar imaginile sunt SEO friendly.

Categorii produse – Instrument de categorisire a produselor. Poate fi folosit atât în managementul portfoliului de produse, cât și în crearea de oferte specializate.

Acestea pot ajuta, de asemenea, și la prezentarea meniului de produse  într-un mod structurat.

Cupoane reducere – Funcție de creare cupoane de reduceri, atât în sume fixe cât și procentuale, pe care le poți comunica în oferte de marketing.

Coș persistent – Funcție de ajutor pentru clienți. Coșul de cumpărături păstrează produsele adăugate pentru 30 de zile sau până când sunt eliminate de utilizator.

Atribute produs – Instrument de adăugare atribute, alt mod de categorisire produse în funcție de culoare, mărime, material, etc.

2. Pachetul de vânzări

Check out as guest – Vizitatorii magazinului tău pot cumpăra produse fără să fie obligați să se înregistreze ca useri. Îmbunătățește UX-ul prin simplificarea procesului de cumpărare.

Cantitate minimă comandată – Funcție de setare limită pentru cantitatea minimă necesară pentru a putea efectua o comandă.

Formular contact – Secțiune de contact pentru vizitatori. Astfel pot comunica cu un administrator al magazinului într-un mod direct.

One-page checkout – Vizitatorii pot finaliza procesul de cumpărare de pe aceeași pagină.

Observații comandă – Secțiune de comunicat informații utile, specificații, direct de pe pagina de finalizare comandă.

Emailuri tranzacționale – Emailuri automate de confirmare tranzacții.

Notificări email – Emailuri automate pentru comunicare starea comenzii.

Status și istoric – Subpagină unde fiecare utilizator își poate vedea istoricul achizițiilor în magazinul tău online.

Filtre dinamice – Filtre pentru produse. Acestea se schimbă automat, în funcție de modificările ce intervin în atributele produselor.

3. Pachet de administrare

Setup magazin – Setările inițiale pentru taxe și date firmă sunt făcute de echipa easyCart în baza informațiilor livrate de către proprietarii magazinului.

Setări metode de plată – Magazinele online easyCart sunt gata de integrare cu metodele de plată din România. In plus, easyCart vă oferă, prin parteneri, unul din cele mai mici comisioane pentru tranzacțiile online.

Setări metode de livrare – Magazinele online easyCart sunt ușor de integrat cu firme de curierat, în baza API-urilor dezvoltate de aceștia.

Hosting inclus – Hostingul pentru domeniul magazinului tău este inclus în prețul abonamentului. Achiziționarea domeniului revine proprietarului magazinului (este important ca numele domeniului să fie pe numele proprietarului).

Mentenanță inclusă – Mentenanța este inclusă în prețul abonamentului.

Suport inclus – Suportul pe bază de tichet este inclus. Acesta poate fi upgradat la suport pe bază de account manager prin serviciul premium “Account manager”.

Monitorizare 24/7 – Monitorizarea este inclusă în abonament.

Site securizat – Magazinele sunt hostate pe servere securizate.

Management stoc și inventar – Funcție de inventariere și management portofoliu de produse.

Buton export comenzi – Poți exporta comenzile în fișiere CSV.

Rapoarte performanță – Platforma creează rapoarte de vânzări și performanță produse. Astfel vei putea îmbunătăți portofoliul de produse.

Creare și administrare pagini – Poți creea și edita pagini pentru magazinul tău online foarte ușor, din panoul de comandă.

Înregistrare useri în baza de date – Vizitatorii magazinului își pot face cont pe site-ul tău (se pot înregistra ca useri).

Conform GDPR – Magazinele easyCart sunt în conformitate cu regulamentele GDPR.

Extra:

Abonamentul are o limită de 2000 de produse, care poate fi mărită până la 30 000 produse.

Peste acest abonament poți adăuga pachete de funcții și instrumente avansate și profesionale, precum și servicii premium.

1. Pachet “marketing” avansat

Integrare cu Google Analytics 4 – Instrument de măsurare a performanței de marketing pentru Google. Poți măsura efectele reclamelor tale și, în baza lor, poți lua decizii care să eficientizeze cheltuirea bugetului de marketing.

Integrare cu Facebook Pixel – Instrument de măsurare a performanței de marketing pentru Facebook. La fel ca și în cazul Google, vei avea acces la informații și parametrii de performanță ai reclamelor tale pe Facebook.

Fecebook Feed – Generează feed de produse pentru Facebook Shop în format CSV. Îl puți urca manual în Facebook shop.

Google Feed – Generează feed de produse pentru Google Shop în format CSV. Și acesta poate fi urcat manual în Google Shop.

Social Media share – Funcție de share produse direct din magazin.

Pop-up – Funcție de creare pop-up-uri.

Swatches – Funcție de prezentare atribute produse într-o forma vizuala. (ex: culoare – în blocuri colorate vs text)

2. Pachet “marketing” profesional

Tot ce cuprinde pachetul de marketing avansat.

Tracking conversii Google Analytics 4 – Instrument de măsurare a conversiilor folosind Google Analytics 4. Ajută la eficientizarea strategiilor de vânzări și campaniilor de marketing.

Tracking conversii Facebook – Instrument de măsurare a conversiilor ce folosește Facebook Pixel. Urmărește interacțiunea utilizatorilor cu platforma ta pentru a le înțelege comportamentul. Astfel vei ajunge să iei decizii mai eficiente în marketing și vânzări.

Newsletter – Funcție pentru manageriat lista de subscriberi. Această listă poate fi exportata în format CSV și importată în orice platformă pentru automatizări email sau marketing.

Reguli promoție flexibile – Funcție cu care creezi oferte specializate. (ex: pentru o categorie de produse sau pentru un grup de clienți)

Tipuri de clienti (b2b, b2c) – Instrument de creare categorii clienți.

Email automat review – Funcție de email automat pentru cerere review de la clienți.

3. Pachet “vânzări” avansat

Smart search – Funcție de căutare avansată. Poți căuta produse și după atribute, categorii sau alte detalii, pe lângă numele produsului.

Etichete produs – Instrument de adăugat ethichete produs. (ex: Produs Nou, Best Seller, Reducere, Ediție Limitată, Recomandat)

Comandă din nou – Funcție de repetare a comenzii, direct din contul de client.

Sortare produse – Funcție de sortare produse în baza anumitor criterii: Noutăti, Cele mai vândute, Nume, Preț, Reducere, Rating.

Coș abandonat – Funcție de notificare automată prin email a coșului abandonat.

Email prin SMTP – Opțiune care ajută emailuri automate să intre în folderul “inbox” al clienților și nu în “spam”.

4. Pachet “vânzări” profesional

Tot ce cuprinde pachetul de vânzări avansat.

Cross selling – Funcție care oferă clienților produse adiționale, complementare produselor deja adăugate în coș. Susține vânzările.

Produse similare – Funcție care oferă produse similiare produselor deja adăugate în coș, în baza etichetelor și categoriilor acestora. Susține vânzările.

Up selling – Funcție care oferă clienților produse suplimentare, de o calitate mai bună sau mai profitabile față de cele deja adăugate în coș. Susține vânzările.

Comparare produse – Funcție de comparat produse. Ajută la luarea deciziei.

Wishlist/Listă de dorințe – Funcție de creare wishlist. Susține vânzările.

Prezentare video produs – Funcție de adăugare prezentare video fiecărui produs în parte.

Live chat – Modul de chat.

5. Pachet SEO+

SEO Meta – Informații meta editabile. Ajută la îmbunătățirea rankării pentru SEO.

IP dedicat – Îmbunătățește autoritatea site-ului.

Sitemap automat – Sitemap-ul arată motoarelor de căutare care pagini sunt considerate importante. Este important în creșterea rankării SEO.

6. Instrumente Facturare

Facturare automată. Poți edita detaliile facturii.

7. Servicii premium

Account manager – Acest upgrade îți aduce propriul account manager. Suportul nu va mai fi pe bază de tichet, ci direct prin contact telefonic.

Ajutor administrare – Serviciu dedicat persoanelor care au nevoie de ajutor în administrarea magazinului online. Putem importa programatic liste lungi de produse din fișiere CSV.

Backup automat – Funcție prin care se creează zilnic backup automat.

Desing la comandă – Serviciu dedicat magazinlor online care doresc să devină un brand rezistent în timp. Presupune un design specific pentru fiecare pagină.

Integrare cu orice ERP – Serviciu de integrare cu orice instrument ERP.

Poti avea propriul web-shop creat de easyCart urmând cațiva pași simpli:

Intri pe easycart.ro

Aici găsești opțiunea de “configurare abonament”. Urmează pașii și alege opținule necesare magazinului tău. Aceste opțiuni pot fi modificate oricând.

Configurează abonamentul și completează formularul de contact

Ultimul pas din configurarea abonamentului easyCart este completarea formularului de contact. În baza acestor date, te vom contacta telefonic ca să confirmăm selecția și să stabilim ultimele detalii.

Te  contactăm telefonic

În cadrul acestui apel vom trece prin selecția ta de opțiuni, îți vom explica utilitatea fiecăreia și vom parcurge următorul pas: înregistrarea ta pe platforma easyCart.

Îți construim magazinul

Durează între 1 și 3 săptămâni să îți construim magazinul tău online. Totul se face în baza informațiilor furnizate de tine.

Îți oferim acces la lista noastră de parteneri

În acest timp, îți punem la dispoziție și lista noastră cu parteneri din domeniile adiacente unui business în eCommerce. Rămâne la alegerea ta cu care și dacă vei colabora.

Toți partenerii noștri vin cu beneficii financiare. (ex: cel mai bun comision pentru plăți online, reduceri procentuale la prețuri)

Lansăm magazinul!

La orice pas, orice întrebare, poți oricând să ne contactezi. Îți stăm la dispoziție, atât prin email, cât și prin contact telefonic. Specialiștii noștri îți pot clarifica potențialele nelămuriri și îți pot oferi mai multe detalii.

Intră pe easycart.ro și configurează abonamentul azi. Poți avea propriul magazin online la cel mai bun preț de pe piață.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.
Adaugă comentariu.
Adaugă nume.
Adaugă email.

Află mai multe despre crearea magazinelor online.

Ai întrebări? Completează formularul și contactează-ne!

Un specialist îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Poți lua legătura cu un consultant apelând 0722 106 764.