7 idei de design pentru shopping cart

scris de Gabriel Teodorescu

7 Idei practice de design pentru shopping cart!

Industria de comerț electronic din România este într-o continuă dezvoltare. Piață de eCommerce a ajuns la o valoare de 6.2 miliarde Euro în 2021, cu o creștere de 11% față de 2020. Pentru 2022 creșterea totală este estimată la 13%.

Asta plasează industria de comerț electronic din România în prima jumătate a Europei, piață românească reprezentând aproape jumătate din totalul piețelor din Europa de Est.

Acest lucru are efecte ușor de observat: Tot mai mulți antreprenori își mută afacerile în online.

antreprenori eCommerce

Astfel, piața se aglomerează și concurența între companii crește, ducând creativitatea și inovația la noi cote. Diferențierea între companii, business models și antreprenori dictează acapararea procentelor de piață.

Până la diferențiere, sunt multe etape similare de urmat. De exemplu, primul pas, crearea unui magazin online, este un proces similar pentru toți antreprenorii.

Când vine vorba de vânzări, poziționare și diferențiere, aici se face trierea businessurilor. Este o lupta continuă pe segmente și procente de piață.

Ce poți face ca un antreprenor nou în domeniu? Până la strategii de eCommerce marketing, ai nevoie de un magazin online bine pus la punct. Asta presupune și designul pentru shopping cart. Ai nevoie de profesionalism atunci când lucrezi la zona de Ecommerce UX și Shopping Cart.

Cum îți poți îmbunătăți designul?

Alege un shopping cart icon vizibil și ușor de localizat

Exemple de iconuri pentru shopping cart

Vrei să ai un design pentru shopping cart icon care să coreleze cu designul general al coșurilor de cumpărături, dar, în același timp, vrei să te și diferențiezi față de competiție.

Shopping carts

Permite utilizatorilor să poată edita oricând informațiile sau produsele din cart

Un cart bine pus la punct va acoperi întotdeauna acest aspect.

Trebuie să fie ușor de accesat și să prezinte informații despre produse. În același timp, trebuie să permită editarea informațiilor despre acele produse (cum ar fi numărul de produse din cart).

Asigură-te că sunt afișate toate detaliile unui produs.

Dacă folosim exemplul unui magazin de haine, vei vrea ca al tău coș de produse să arate utilizatorilor nu numai ce produse achiziționează, dar și ce mărime, culoare, brand, etc. Aceste detalii ale produselor îmbunătățesc experiență utilizatorilor prin acces rapid la informație.

Care este importanța thumbnail-urilor în coșul de produse?

Pe lângă informațiile scrise, la fel de importante sunt și informațiile vizuale. Acestea îmbunătățesc comunicarea între platformă și utilizator. În acest scop, thumbnail-urile pentru produse sunt de mare ajutor.

Este mult mai ușor de manageriat un coș de produse în care ai informații prezentate atât prin text, cât și prin imagini.

Afișează costul total al unei tranzacții

Unul din cele mai importante aspecte ale unui coș de cumpărături, dacă nu chiar cel mai important, este costul total. Afișarea acestuia îmbunătățește experiența utilizatorilor.

Nu uita să adaugi și costul livrării

Acesta este un alt aspect important care face diferența între un hobby business și un web-shop profesionist. La sfârșitul comenzii, clientul vrea să știe câți bani scoate din buzunar și pe ce se duc.

Îndrumă clienții către check-out

Q: Ce vrea să știe utilizatorul?

A: Ce să facă și cum să facă, în timp ce știe că datele lui sunt în siguranță.

Astfel, următorul pas pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului este să îl faci să înțeleagă ușor care este următorul pas din procesul lui de cumpărare. Cu cât este mai subtilă această comunicare, cu atât mai bine.

Afișează certificatul de Securitate

Pe lângă explicarea procesului, acesta trebuie să știe și că informațiile lui sunt în siguranță. Un website fără un certificat SSL nu are viață prea lungă.

Afișează metodele de plată acceptate

I-ai spus utilizatorului care este următorul pas. Știe și că poate să îl facă în siguranță. Ce mai rămâne? Cum să îl facă!

Afișarea metodelor de plată închide acest proces de informare. În funcție de segmentele de piață, vei vrea să dai posibilitatea plății atât prin card, online, cât și cash, la livrare.

Adaugă și opțiunea de check out as guest

Nu toți vizitatorii se vor transforma în utilizatori înregistrați. Sunt vizitatori care folosesc magazinul o singură dată, sunt vizitatori care nu vor să se înregistreze ca useri și sunt vizitatori care vor să finalizeze procesul de cumpărare rapid. Nu-i rata ca clienți. Adaugă opțiunea de check out as guest și dă-le ocazia să-și finalizeze cumpărăturile fără să fie obligați să se înregistreze ca useri.

Monitorizează coșurile abandonate

Un coș abandonat al unui utilizator este o ocazie de a comunica cu acel utilzator. Este o idee bună să îi aminteșți că și-a uitat coșul cu produse în el. Acest lucru îl poate întoarce pe platformă și-l va converti în client.

Trimite e-mailuri personalizate

Dacă tot îi aminteșți de coșul abandonat, o poți face printr-un e-mail personalizat, fără ca acel utilzator să se simtă targetat de o aplicație ieftină sau un angajat fără chef de viață. Include numele utilzatorului în mail. Acest aspect captează atenția și crește șansele mailului de a fi deschis de către utilizator. În plus, face mailul să pară personal.

Adaugă recomandări ale altor produse

Scopul mailului e să îi aminteșți de coșul abandonat, dar asta nu înseamnă că trebuie să fie limitat la atât. Poți introduce în mail și o ofertă de recomandări de produse în baza produselor uitate în coșul abandonat.

Aceste aspecte au ajuns să fie considerate de bază. Cu cât eșți mai rapid în implementarea lor, cu atât te vei bucură mai repde de o conversie mult mai bună.

Cum poți implementa aceste aspecte de UI/UX pentru coșul de cumpărături?

Începutul de drum în eCommerce este plin de necunoscute. Dacă ești la prima aventură antreprenorială ți se va părea un drum foarte aglomerat. Vei avea informații din toate direcțiile, multe sfaturi, multe opțiuni și puțin timp pentru luarea deciziei.

Cel mai important este să ajungi să îți cunoști clientela și să înțelegi ce necesități au, ca să îți poți comercializa produsele. Astfel, vei putea fi mai precis în execuție și mai rapid în planificare.

Cu această mentalitate am construit easyCart.

Am aplicat două principii:

Ce necesități au partenerii easyCart ca să își poată comercializa produsele ușor?

Cum ne respectăm numele și facem platforma să fie într-adevăr un easy cart?

Recent, am sărbătorit decizia de a ne concentra pe piață românească după ce am creat câteva sute de magazine online și aplicații la comandă pentru piață internațională. Această experiență ne-a dat încrederea să construim o platformă nouă, unică și completă, cu un user experience pentru eCommerce facil și plăcut.

Am adunat toate necesitățile unui antreprenor din domeniul comerțului electronic și am creat un design de magazin online care respectă toate trendurile moderne și toate tacticile internaționale pentru vânzări. Printre acestea se numără și aceste idei de design pentru coșul de cumpărături.

Acum poți vinde online cu doar 24 euro pe lună (cel mai bun raport preț/calitate din România).

Hai pe easycart.ro să te convingi singur!

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.
Adaugă comentariu.
Adaugă nume.
Adaugă email.

Află mai multe despre crearea magazinelor online.

Ai întrebări? Completează formularul și contactează-ne!

Un specialist îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Poți lua legătura cu un consultant apelând 0722 106 764.