Q: Cum să arătăm ce poate să facă easyCart pentru magazinul tău online? Cum arată un web-shop „before and after” easyCart?
Exemplu: Yaeliq, producător de uleiuri pentru vape-uri.
Yaeliq este o afacere de familie. Produc și vând uleiuri pentru vape de 7 ani. Din 2017 au și un magazin online. Au ajuns în momentul în care au nevoie de îmbunătățirea site-ului, magazinul fiind foarte vechi.
Before easyCart
Un design vechi, cu mari probleme de UX și UI.
Printre aceste probleme putem se numără:
- Logo-ul din “top-bar” este de dimensiuni foarte mari și este poziționat greșit. În plus, din cauza poziționării meniului, acea secțiune a site-ului sparge legea Gestalt a proximității și face ca anumite elemente, precum logo-ul, să pară că nu sunt la locul lor.
- Butoanele pentru selecție limbă acoperă bara de meniu.
- Poziționarea etichetelor în meniu este aleatorie, părând amestecate.
- Butonul de contact este foarte mare și nu este grupat cu nicio secțiune.
- Butonul activ de selectare limbă are un contrast foarte slab între textul alb și fundalul gri deschis.
- Pe pagina de produse se pot vedea numele unor funcții care nu funcționează.
- Mărimile și culorile fontului nu sunt cele mai bine alese.
- Cart-ul este vizibil doar ca text.
- Secțiunea de FAQ nu funcționează.
- Secțiunile pentru contact și cont sunt foarte vechi, foarte agresive.
- Pagina de “about us” poate fi îmbunătățită prin formatarea textului și contrast.
- Nu au filtre pentru produse.
- Funcția de search este basic.
- Contrastul, în mod general, este problematic.
- Legile Gestalt nu sunt respectate.
After easyCart
Toate problemele de UI și UX au fost rezolvate.
Site-ul este refăcut complet. Are un meniu modern, cu secțiuni repoziționate. Logo-ul este responsive și plasat mult mai bine. Search bar-ul este și el poziționat mai bine.
Toate legile Gestalt sunt respectate și îmbunătățesc UX-ul foarte mult.
FAQ-ul a fost mutat în footer și este complet funcțional.