Before and after easyCart

scris de Gabriel Teodorescu

Q: Cum să arătăm ce poate să facă easyCart pentru magazinul tău online? Cum arată un web-shop „before and after” easyCart?

Exemplu: Yaeliq, producător de uleiuri pentru vape-uri.

Yaeliq este o afacere de familie. Produc și vând uleiuri pentru vape de 7 ani. Din 2017 au și un magazin online. Au ajuns în momentul în care au nevoie de îmbunătățirea site-ului, magazinul fiind foarte vechi.

Before easyCart

Un design vechi, cu mari probleme de UX și UI.

Printre aceste probleme putem se numără:

  • Logo-ul din “top-bar” este de dimensiuni foarte mari și este poziționat greșit. În plus, din cauza poziționării meniului, acea secțiune a site-ului sparge legea Gestalt a proximității și face ca anumite elemente, precum logo-ul, să pară că nu sunt la locul lor.
  • Butoanele pentru selecție limbă acoperă bara de meniu.
  • Poziționarea etichetelor în meniu este aleatorie, părând amestecate.
  • Butonul de contact este foarte mare și nu este grupat cu nicio secțiune.
  • Butonul activ de selectare limbă are un contrast foarte slab între textul alb și fundalul gri deschis.
  • Pe pagina de produse se pot vedea numele unor funcții care nu funcționează.
  • Mărimile și culorile fontului nu sunt cele mai bine alese.
  • Cart-ul este vizibil doar ca text.
  • Secțiunea de FAQ nu funcționează.
  • Secțiunile pentru contact și cont sunt foarte vechi, foarte agresive.
  • Pagina de “about us” poate fi îmbunătățită prin formatarea textului și contrast.
  • Nu au filtre pentru produse.
  • Funcția de search este basic.
  • Contrastul, în mod general, este problematic.
  • Legile Gestalt nu sunt respectate.

After easyCart

Toate problemele de UI și UX au fost rezolvate.

Site-ul este refăcut complet. Are un meniu modern, cu secțiuni repoziționate. Logo-ul este responsive și plasat mult mai bine. Search bar-ul este și el poziționat mai bine.

Toate legile Gestalt sunt respectate și îmbunătățesc UX-ul foarte mult.

FAQ-ul a fost mutat în footer și este complet funcțional.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.
Adaugă comentariu.
Adaugă nume.
Adaugă email.

Află mai multe despre crearea magazinelor online.

Ai întrebări? Completează formularul și contactează-ne!

Un specialist îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Poți lua legătura cu un consultant apelând 0722 106 764.