Cine suntem și ce vrem?
EasyCart este platforma completă SaaS pentru creare magazine online. Magazinele online easyCart sunt optimizate pentru vânzări și gata de lansare în 1-2 săptămâni.
Am discutat și în articolele precedente despre ce este easyCart și ce avantaje aduce pe piață.
Nu am discutat însă despre ce vrea easyCart să obțină, care este viziunea pentru această platformă și ce rol vrea să îndeplinească pentru utilizatorii ei.
Platforma easyCart s-a născut ca dorință a echipei de la Royalsoft de a activa și pe piața din România, în industria eCommerce-ului. După aproape 10 ani de muncă prestată pentru piața internațională, în special pentru piețele din SUA și UK, managementul echipei a decis că este cazul să ne facem cunoscuți și pe piața din România.
Este momentul să vorbim și despre viziunea și valorile easyCart, despre identitatea noastră și despre ce ne motivează.
Viziunea easyCart este de a oferi servicii software de înaltă calitate, complete și transparente pentru antreprenorii care încearcă să dezvolte piața de eCommerce.
Vrem să folosim toată experiența câștigată și să punem bazele unui renume care să rezoneze cu succesul antreprenorilor activi în comerțul online, care să ofere profesionalism, să demonstreze integritate și să se dovedească demn de încrederea tuturor, într-un mod transparent.
Aceastea sunt și valorile noastre principale, valori care ne ghidează activitatea profesională de aproape un deceniu.
Cum vrem să facem asta?
Din dorința de a servi cu succes segmentul antreprenorilor din comerțul electronic din România, venim cu o ofertă competitivă, un serviciu complet, un produs 360˚.
Acționăm ca un ‘one stop shop’ și acoperim necesitățile comercianților online cu un nivel ridicat de calitate și transparență.
Conceptul de ‘one stop shop’ este deja cunoscut în rândurile antreprenorilor. Este, în traducere liberă, un magazin cu o singură oprire necesară, de unde clienții își pot asigura toate necesitățile.
Definit de propriul nume, acest concept oferă clientelei o gamă cuprinzătoare de produse sau servicii complementare. Această ofertă poate veni din „simbioza” mai multor companii.
Acesta este și cazul easyCart, care vă oferă platforma SaaS (software-as-a-service) pentru crearea de magazine online, dar și acces la o listă completă de parteneri din domeniile adiacente eCommerce-ului.
De ce one stop shop easyCart?
Pentru că utilizatorii easyCart au nevoie pe lângă platforma de creare magazine online și de alte servicii competente.
Pentru că împreună cu partenerii noștri putem susține dezvoltarea comerțului online.
Pentru că mai importante decât targeturi de vânzări și comisioane de la parteneri sunt relațiile pe care le legăm cu utilizatorii easyCart.
Aceste relații ne aduc satisfacția necesară pentru a continua să performăm în acest domeniu.
La sfârșitul zilei suntem satisfăcuți pentru că facem ceea ce iubim într-un mod profesionist și primim recunoștință pentru asta. Câștigurile financiare sunt doar un efect al calității muncii și al nivelului de satisfacție al utilizatorilor easyCart.
În spiritul viziunii noastre ne-am stabilit prima misiune: Nu căutam doar clienți, căutăm antreprenori pe care să îi ajutăm să crească, să legăm relații pe termen lung și să scalăm împreună.
Nu vrem să procesăm cantitate, ci să cultivăm calitate.
Ce oferim?
Ca să ne îndeplinim misiunea am creat o ofertă completă și competitivă.
Oferim, în primul rând, posibilitatea de creare magazine online pe platforma easyCart.
Magazinele easyCart vin cu un design optimizat pentru vânzări, sunt ușor de folosit si creează o experiență unică pentru utilizatori. Au un panou de administrare intuitiv, vin cu toate integrările cunoscute, cu unelte de marketing și re-marketing, cu suport garantat și nu numai. Puteți citi toate detaliile despre platformă și avantaje acesteia pe easycart.ro/avantaje.
Ne respectăm promisiunea transparenței și tot ce ține de crearea magazinului online vine cu un singur preț. Acesta diferă doar în funcție de pachetul pe care îl alegeți. Toate pachetele includ și hosting-ul și mentenanța site-ului, dar puteți găsi mai multe detalii pe easycart.ro/pachete.
Pe lângă crearea magazinului online vă punem la dispoziție o listă întreagă de parteneri din domeniile adiacente: creare firmă, servicii contabilitate, servicii bancare, plăți online, agenții SEO, agenții online marketing, PPC, Google Ads, Facebook Ads, etc.
Am avut grijă ca partenerii aleși să ofere un nivel de calitate ridicat, necesar afilierii cu easyCart.
Am renunțat la comisioane din partea lor, astfel încât toți aceștia vin și cu avantaje financiare directe pentru utilizatorii easyCart în baza contractelor de colaborare. Avantajele se regăsesc sub formă de reduceri semnificative pentru prestarea serviciilor, comisione reduse sau excluse, reduceri fixe și procentuale. Puteți citi despre parteneriatele easyCart în curând și pe easycart.ro/parteneri.
Pe scurt
EasyCart este aici să susțină antreprenorii care vor să dezvolte eCommerce-ul în România. Căutăm oameni care vor să se dedice activității magazinlui lor, vor să crească o afacere și un brand. Noi îi sprijinim prin servicii de calitate, suport dedicat și transparență.
Vrei să fii unul din pilonii comerțului online? Vrei să crești un brand? Hai pe easyCart.ro pentru mai multe detalii. Completează formularul de contact și vom lua legătura cu tine în cel mult 24h.