TOP 15 Idei de afaceri online pentru extra venit în 2023

scris de Gabriel Teodorescu

Top 15 idei de afaceri online pentru extra venit în 2023 – Recomandări de la easyCart

De câte ori te-ai gândit să-ți investești timpul liber în ceva productiv în ultima perioadă? Un extra job? Poate ceva part-time? Să începi o mică afacere?

Din ce în ce mai mulți români caută variante prin care pot câștiga un extra venit. 

Mulți sunt spirite antreprenoriale și își doresc să aibă propriul business. Visează la obiective și la rezultate, însă le este greu să facă primul pas

Pentru ei este acest articol, pentru cei care vor să-și pornească propria afacere online, dar încă sunt în căutarea ideii perfecte.

De ce să alegi dezvoltarea unei afaceri online?

Afacerile online sunt într-o continuă expansiune. Indiferent de ce comercializezi, este mult mai simplu să identifici și să comunici cu segmentul tău de piață în mediul online.

În plus, pandemia de Covid-19 a schimbat felul de a face comerț. Într-o perioadă foarte scurtă, majoritatea cumpărătorilor au înțeles avantajele cumpărăturilor online.

Piața din România crește de la an la an, chiar peste media Europei. Pentru următorii ani se prevede o creștere anuală de 15%, față de 10% la nivel european.

De aceea, tot mai mulți antreprenori vor să profite de ocazie și să își mute afacerea online sau să adauge un webshop ca punct de desfacere pentru afacerea lor.

Top 15 idei de afaceri online în eCommerce

Fiecare idee de afacere online este reprezentată în lista de mai jos de categoria de produse pe care o comercializează.

  • Sănătate și bunăstare
  • Produse eco și sustenabile
  • Produse pentru animale de companie
  • Produse pentru casă
  • Produse pentru înfrumusețare
  • Cutii la abonament
  • Dropshipping
  • Cursuri și tutoriale online
  • Download-uri digitale
  • Produse pentru camping
  • Produse pentru bebeluși și copii
  • Accesorii pentru electronice
  • Fashion și îmbrăcăminte
  • Mâncare și băuturi
  • Gaming și divertisment

Ecommerce cu produse pentru sănătate și bunăstare

Este important să te asiguri că produsele pe care le vei vinde sunt de o calitate foarte bună, cu o reputație ireproșabilă pentru a putea construi o afacere de succes în această industrie. Consumatorii acestor produse sunt mai exigenți decât media cumpărătorului online.

Vânzarea de produse pentru sănătate și bunăstare este o idee bună de afacere în eCommerce datorită cererii în creștere, datorită diversității portofoliului de produse, datorită oportunităților de venituri recurente și nu numai.

produse pentru sănătate și bunăstare

Factori care susțin o afacere în eCommerce cu produse pentru sănătate și bunăstare:

  1. Cerere în creștere – Din ce în ce mai multă lume se îndreaptă spre un stil de viață sănătos, în care au nevoie de astfel de produse. Asta face ca piața să fie sustenabilă.
  2. Portofoliu produse diversificat – Fie că vorbim de suplimente, echipamente de fitness  sau mâncare sănătoasă, toate fac parte din această categorie. O afacere în acest domeniu are de ales între a se nișa pe o subcategorie specifică sau să ofere o gamă mai largă de produse.
  3. Venituri recurente – Aceste tipuri de produse sunt consumate periodic și regulat. Acest lucru creează oportunități pentru afacerile online să ofere produsele pe bază de abonament și să genereze venituri recurente.
  4. Public țintă mare – Publicul țintă pentru astfel de afaceri este foarte mare. Include oameni de toate vârstele și cu trecuturi profesionale diferite, care sunt interesați de menținerea unui stil de viață sănătos.
  5. Cumpărate onlineAcest tip de produse este mai ușor de găsit online, ceea ce face ca un business online să fie convenabil pentru consumatori.
  6. Costuri inițiale reduse – Majoritatea produselor pentru sănătate și bunăstare pot fi achiziționate la costuri foarte mici, lăsând loc pentru o marjă de profit mare.

Ecommerce cu produse eco și sustenabile

Vânzarea produselor eco și sustenabile reprezintă o altă oportunitate bună de afacere în eCommerce. Și această piață este în creștere datorită cereri. Produsele sunt inovatoare și rezolvă probleme etice. Totodată, ajută la creșterea unei identități de brand puternice.

produse eco și sustenabile

Factori care susțin o afacere în eCommerce cu produse pentru eco și sustenabile:

  1. Piață în creșterePiața este în creștere deoarece din ce în ce mai mulți oameni sunt conștienți de impactul pe care-l au asupra mediului înconjurător. Tot mai mulți caută produse eco, iar aceasta tendință este într-o continuă creștere.
  2. Produse inovatoare – Piața pentru astfel de produse este într-o evoluție continuă. Produsele sunt într-o continuă dezvoltare. Această dezvoltare are scopul de a satisface cerințele consumatorilor conștienți de impactul lor asupra mediului înconjurător.
  3. Identitate de brand puternică – Cele mai multe segmente de piață pentru astfel de produse sunt formate din oameni tineri, cu o conștiință puternică față de impactul lor asupra mediului înconjurător. Aceștia au o șansă mai mare să ajungă clienți loiali și să susțină un astfel de brand datorită relevanței produselor tale.
  4. Cumpărate online – Și acest timp de produse este achiziționat cu prioritate online. Asta face ca un business în eCommerce să aibă șanse mai mari de reușită/
  5. Costuri inițiale reduse – Gama produselor eco și sustenabile poate fi achiziționată la prețuri reduse. O afacere online cu astfel de produse poate avea un model de business eficient din punct de vedere al costurilor, cu o marjă de profit mare.

Ecommerce cu produse pentru animale de companie

O afacere în eCommerce cu produse pentru animale de companie poate fi profitabilă datorită mărimii pieței, datorită loialității clienților și motivației acestora de a cumpăra produsele.

produse pentru animalele de companie

Factori care susțin o afacere în eCommerce cu produse pentru animale de companie:

  1. Public țintă foarte mare – Foarte mulți oameni au unul sau mai multe animale de companie și cumpără produse pentru acestea frecvent. Vârsta acestora nu este un factor relevant pentru segmentare, ceea ce face ca piața totală adresabilă să fie foarte mare.
  2. Achiziții recurente – Proprietarii de animale de companie devin loiali față de un brand atunci când găsesc produse satisfăcătoare și în care pot avea încredere. Acest aspect este o oportunitate pentru magazinele online să crească o bază de clienți solidă și să genereze achiziții repetitive.
  3. Cumpărături pe bază de emoție – Proprietarii de animale au tendința de a face cumpărături pe bază de emoție. În dorința lor de a oferi o viață mai bună sau a-și alinta animalele de companie, aceștia sunt unii dintre cei mai impulsivi cumpărători.
  4. Gamă diversificată de produse – Segmentul de produse pentru animalele de companie este foarte mare și include produse precum hrană, jucării, accesorii și produse pentru întreținere. Asta oferă afacerilor șansa de a se specializa, de a se nișa sau de deveni un business general, cu o gamă largă și diversificată de produse.

Ecommerce cu produse pentru casă

Vânzările online de produse pentru casă sunt într-o continuă creștere. De asemenea, obiceiurile cumpărătorilor se schimbă, iar aceste aspecte lasă loc de progres pentru afacerile online din acest domeniu.

produse pentru casă

Factori care susțin dezvoltarea unei afaceri online cu astfel de produse:

  1. Cerere în creștere – Produsele pentru casă sunt la mare căutare. Cumpărătorii nu mai vor doar eficiență și confort, ci și funcționalitate și aspect estetic plăcut.
  2. Cumpărători loiali – Fiecare cumpărător în parte caută anumite caracteristici la astfel de produse. Nu vei putea să îi mulțumești pe toți, dar cei care vor avea necesitățile satisfăcute de brandul tău se vor întoarce pentru viitoare cumpărături.
  3. Gamă diversificată de produse – Și aceste produse oferă unui business șansa de a se nișa sau de a oferi o gamă diversificată de produse. Această gamă include: mobilier, decorațiuni, produse pentru bucătărie, produse pentru întreținere, etc. 
  4. Obiceiuri în schimbare – Pandemia de Covid-19 a schimbat mentalități și obiceiuri ale cumpărătorilor. Această pandemia a creat o tendință de îmbunătățire a locuințelor personale datorită timpului petrecut în casă de toată lumea. Tot mai mulți oameni lucrează de acasă și își amenajează “camere birou” sau, pentru că petrec mai mult timp în casă, își crează “man-cave-uri”, “gaming rooms”, etc.

Ecommerce cu produse pentru înfrumusețare și îngrijire

Per total, vânzarea de produse de înfrumusețare reprezintă o oportunitate bună de afacere în eCommerce deoarece piața prezintă trăsăturile necesare pentru dezvoltare afaceri profitabile și crescut branduri.

produse pentru înfrumusețare și îngrijire

Factori care susțin dezvoltarea unei afaceri online cu produse pentru înfrumusețare:

  1. Model de afacere pe bază de abonament – Astfel de produse pot fi vândute pe bază de abonament. Astfel te vei asigura că obții venituri recurente, dar și clienți loiali.
  2. Personalizarea produselor – Produsele de înfrumusețare pot fi personalizate pentru nevoile specifice ale unui singur client. Acest lucru reprezintă o oportunitate pentru afacerile online să ofere produse personalizate.
  3. Influencer marketing – Mulți influenceri din domeniul produselor de înfrumusețare pot fi parteneri valoroși pentru afacerile online din eCommerce. Aceștia au o bază de urmăritori foarte mare și pot promova eficient astfel de produse.
  4. Parte din piața de cadouri – Produsele de înfrumusețare sunt deseori cumpărate pentru cadouri. Acest lucru reprezintă o oportunitate pentru businessuri de a-și promova produsele pentru ocazii speciale sau de a oferi seturi de produse deja ambalate pentru cadouri.
  5. Ușor de accesat piața internațională – Produsele de înfrumusețare se bucură de o piață foarte mare, internațională. Este foarte ușor pentru afacerile online să vândă în alte zone geografice decât cele din care fac parte.
  6. Aliniere cu piața de produse pentru sănătate – Există multe produse din această categorie etichetate ca produse pentru un stil de viață sănătos. Această piață este în creștere și reprezintă o oportunitate pentru afacerile online care comercializează produse pentru înfrumusețare.

Comerț online prin cutii la abonament

Cutiile la abonament sunt pachete de produse vândute pe bază de abonament. Acestea reprezintă o oportunitate de a crește rapid o afacere online și de a pune bazele unui brand datorită modelului de business care crește clienți loiali.

cutii la abonament

Factori care susțin o afacere în eCommerce care comercializează cutii la abonament:

  1. Venituri previzibile – Acest model de business face ca viitoarele vânzări să fie ușor de estimat și ca inventarul să fie ușor de planificat.
  2. Clienți loiali – Cutiile la abonament dau un sentiment de exclusivitate clienților atât prin produsele sau selecțiile de produse personalizate, cât și prin materiale de marketing personalizate. Aceste materiale pot fi livrate în cutii. Astfel, se construiesc relații pe termen lung cu clienții, se cresc clienți loiali mai repede și se pun bazele loialității pentru brand.
  3. Produse surpriză – Cutiile la abonament oferă clienților șansa să descopere și alte produse și branduri pe care altfel nu le-ar fi descoperit, oferind astfel o experiență de cumpărături unică.
  4. Comoditate – Cutiile la abonament sunt livrate direct la ușa consumatorului, simplificând astfel experiența de cumpărături foarte mult.
  5. Eficiență financiară – Cutiile la abonament sunt eficiente din punct de vedere financiar pentru afacerile online deoarece oferă previzibilitate în calcularea inventarului și în negocierea ofertei cu furnizorii.
  6. Piețe nișate – Aceste model de business poate targeta piețe nișă specifice, precum piață de produse alimentare, de produse de înfrumusețare, piața de fitness, etc. Oferă șansa afacerilor online de a se specializa și de a dezvolta o bază de clienți dedicați.

Ecommerce prin dropshipping

O afacere online prin dropshipping este o idee bună de business în eCommerce datorită investițiilor mici necesare pentru a începe să vinzi online, datorită flexibilității portofoliului de produse și nu numai. 

dropshipping

Lista de factori pentru care dropshippingul reprezintă o idee bună de afacere online:

  1. Costuri reduse și responsabilitate limitată – Investiția pentru o afacere în dropshipping este minimă. Produsele sunt livrate direct de la furnizor către client, limitând în același timp și responsabilitatea ta.
  2. Risc redus – Nu trebuie să achiziționezi stoc. Astfel, poți testa produsele rapid și poți pivota la fel de repede dacă oferta ta nu satisface piața.
  3. Ușor de setat și administrat – Magazinele online pentru dropshipping sunt ușor de setat și administrat. Nu au nevoie de setări pentru inventar. Poți importa produsele direct dintr-un fișier CSV. Nu trebuie să te ocupi de livrări și împachetări și nu trebuie să te ocupi de retururi.
  4. Gamă largă de produse cu selecție – Afacerile online de dropshipping pot oferi o gamă largă de produse fără să fie nevoite să le aibă în stocul propriu.
  5. Scalabilitate – Acest tip de business poate scala foarte repede deoarece nu are nevoie de investiții în inventar sau în spații de stocare.

Comerț online cu tutoriale și cursuri online

Comerțul de cursuri și tutoriale online poate fi o idee bună de afacere din mai multe motive. Printre acestea, unul din cele mai importante este posibilitatea de a te impune ca expert într-un anumit domeniu, lucru care îți aduce și alte oportunități de business.

tutoriale și cursuri video

Factori care susțin afacerile online care vând cursuri și tutoriale:

  1. Cerere în creștere – Muncitul de acasă a pornit acest fenomen de “e-learning” (învățatul electronic), care a dus la o cerere mare de cursuri online și tutoriale despre o gamă largă de subiecte.
  2. Marjă de profit ridicată – Același curs se va vinde de mai multe ori. Costurile producției pot fi împărțite pe mai multe sesiuni, lucru care va genera o marjă de profit mai ridicată.
  3. Prețuri flexibile – Același curs poate fi vândut la prețuri diferite, în funcție de clienți și de cât valorează acel curs pentru fiecare în parte. Același curs poate servi o variație mare de clienți, cu bugete diferite.
  4. Scalabilitate – Cursurile online și tutorialele îți pot scala afacerea ușor deoarece pot fi oferite unui număr mare de clienți noi fără costuri de producție adiționale.
  5. Autoritate într-un domeniu – Cursurile online și tutorialele sunt o metodă bună prin care poți să îți arăți experiența într-un domeniu și să câștigi autoritate. Acest aspect îți poate aduce și alte oportunități de business.
  6. Venituri pasive – Acest tip de produs îți va genera venituri pasive deoarece vor continua să fie vândute pe o perioadă lungă.

Ecommerce cu produse digitabile downloadabile

Ca și în cazul cursurilor online, downloadurile digitale pot fi o idee bună de afacere online datorită costurilor reduse de producție și marjei mari de profit.

produse digitale downloadabile

Lista de factori care susțin dezvoltarea unei afaceri online în eCommerce cu produse digitale downloadabile:

  1. Costuri reduse – Produsele digitale downloadabile nu au costuri pentru inventar și livrare. Costurile inițiale pentru lansarea unei afaceri cu astfel de produse sunt mici.
  2. Marjă mare de profit – Pe lângă costurile inițiale reduse, costurile de producție pentru produse precum cărțile digitale sunt mici și lasă loc pentru o marjă de profit mare.
  3. Experiență de cumpărături bună – Livrarea acestor produse se face foarte rapid, în câteva clickuri și în câteva secunde de download. Astfel de experiențe de cumpărături sunt întâlnite doar în cazul produselor digitale.
  4. Venituri pasive – Aceste produse generează venituri pasive prin vânzări continue, fără să aibă alte costuri de producție sau mentenanță.

Ecommerce cu produse pentru camping

O afacere online cu astfel de produse este o idee bună de business datorită atenției de care se bucură aceste produse. Captarea atenției este făcută cu ușurință, eficientizând astfel campaniile de marketing.

produse pentru camping

Produsele pentru camping sunt excelente pentru a fi comercializate online din mai multe motive, dar cele mai importante sunt următoarele:

  1. Ușor de marketat – Produsele pentru camping sunt ușor de marketat deoarece acest domeniu “are lipici” pe social media. Un background bine ales, un peisaj pentru imaginea din reclama de pe social media este tot ce ai nevoie pentru a capta atenția celor direct interesați de astfel de produse.
  2. Oportunități pentru upselling și cross-selling – Produsele pentru camping se vând des împreună cu alte produse. Asta reprezintă o oportunitate pentru cross-selling. De asemenea, aceste produse au des variante mai bune, variante premium. Astfel se creează oportunitatea pentru upselling.
  3. Bază de clienți mare – Produsele pentru camping sunt atrăgătoare pentru o gamă largă de potențiali clienți: familii, cupluri, călători și oameni atrași de natură.
  4. Extra cereri sezoniere – Acest tip de produse oferă oportunități de vânzări pentru tot anul, dar aduce extra cereri în funcție de sezon (de obicei vara sunt mult mai multe cereri de produse).
  5. Clienți recurenți – Dacă sunt mulțumiți de calitatea produselor și de experiența de cumpărături, clienții se vor întoarce pentru cumpărături adiționale.

Ecommerce cu produse pentru bebeluși și copii

Comerțul cu produse pentru bebeluși și copii poate fi o afacere online profitabilă datorită cererii, datorită comodității oferite de experiența de cumpărături online, dar, mai ales, datorită valorii aduse de clienți pe termen lung.

produse pentru bebeluși și copii

Lista de factori care susțin o astfel de afacere:

  1. Piață profitabilă – O afacere online cu produse pentru bebeluși și copii se bucură de o piață profitabilă deoarece cererea este continuă, deoarece poate servi piața internațională foarte ușor și deoarece cererile de sezon aduc extra vânzări.
  2. Ușor de marketat – Astfel de afaceri online se bucură de marketing ușor pe social media. În primul rând, copiii și bebeluși captează atenția ușor, iar prezența lor în imagini pentru reclame plătite este o necesitate. În al doilea rând, majoritatea persoanelor rezonează cu aceste imagini, fie că este vorba de părinți, bunici, chiar și copii.
  3. Comoditatea cumpărătorului – Orice afacere online oferă cumpărătorilor săi o experiență de cumpărături mai mult sau mai puțin reușită. O astfel de experiență ar trebui să asigure comoditatea cumpărătorului. Faptul că un părinte poate face cumpărăturile pentru cel mic de acasă, economisind timp și energie, este un avantaj mare.
  4. Loialitate brand – Oferind produse de calitate și un serviciu clienți bun, o afacere online poate câștiga loialitate pentru brand. În acest fel se asigură că acei clienți satisfăcuți se vor întoarce pentru alte cumpărături și că vor reprezenta baza marketingului “din gură în gură”.
  5. Valoarea clienților pe termen lung – Acest tip de afaceri online se bucură și de o valoare ridicată per client pe termen lung. Cu cât mai mulți clienți se întorc pentru cumpărături adiționale, cu atât mai mare va fi valoarea adusă de ei.

Ecommerce cu accesorii pentru electronice

O afacere online în eCommerce cu accesorii pentru electronice poate fi o afacere profitabilă, în principal, datorită cererii foarte mare pentru astfel de produse, datorită vânzărilor frecvente și a eficienței marketingului pe social media.

accesorii pentru electronice

Factori care susțin o astfel de afacere online: 

  1. Cerere mare – Cererea pentru astfel de produse este într-o continua creștere. Fie că vorbim de carcase de telefon, căști sau alte accesorii, numărul de consumatori este în creștere.
  2. Vânzări frecvente – Multe produse din această gamă trebuiesc înlocuite frecvent, ceea ce duce la vânzări foarte dese. În plus, felul în care se produc electronice noi, de la an la an, aduce și mai multe vânzări.
  3. Preferințe de shopping online – Cea mai mare parte a consumatorilor preferă să cumpere astfel de produse online. Astfel pot analiza, compara și cumpăra cea mai bună opțiune.
  4. Social Media marketing – Aceste accesorii își regăsesc cea mai mare parte a publicului online, ceea ce face social media marketingul să fie eficient. În plus, pentru că imaginile cu astfel de produse acaparează atenția foarte repede, reclamele online au un succes sigur.
  5. Produse complementare – Accesoriile pentru electronice sunt complementare altor produse, precum telefoane mobile, laptopuri, console, etc. Astfel, poți face cross-selling și poți crește valoarea coșului. De asemenea, aceste produse au mai multe variații, ceea ce reprezintă o oportunitate pentru upselling.

Fashion și îmbrăcăminte

Această industrie este, poate, cel mai aglomerat segment din eCommerce, cu business-uri de toate mărimile, de la companii noi până la branduri cunoscute, luptând pentru segmente de piață. În ciuda acestui fapt, încă există loc pentru competitori profitabili.

fashion și îmbracăminte

Factori care susțin o afacere online cu astfel de produse:

  1. Piață mare – Industria de fashion reprezintă o piață foarte mare, o piață cu o gamă diversificată de clienți. O afacere online poate targeta nișe specifice pentru a câștiga segmentul de piață. În plus, este ușor pentru o afacere online să ajungă pe piața globală, să vândă în afara țării de origine.
  2. Preferințe de shopping online – Cumpărăturile de haine online au devenit foarte populare și din ce în ce mai mulți clienți preferă această variantă.
  3. Cross-selling – Acest tip de produse poate fi vândut cu alte produse similare, cu accesorii, cu încălțăminte, etc. Acest fapt creează oportunități de cross-selling.
  4. Vânzări de sezon – Produsele vestimentare pot fi marketate în jurul tendințelor de sezon, oferind astfel oportunități pentru promoții planificate din timp.
  5. Social Media marketing – Produsele de fashion pot fi marketate online cu ușurință. Sunt atrăgătoare din punct de vedere vizual și nu au nicio problemă în captarea atenției.

Mâncare și băuturi

Ca și în cazul industriei de fashion și îmbrăcăminte, industria de mâncare și băuturi este alt segment aglomerat al afacerilor online. Este un domeniu competitiv care cerne multe business-uri, lăsând astfel loc pentru antreprenori care vor să lupte pentru procente de piață.

mâncare și băuturi

Lista factorilor care susțin astfel de afaceri online:

  1. Confortul clienților – Afacerile în eCommerce cu astfel de produse se bucură de avantajul experienței de cumpărături pe care o oferă clienților. Din ce în ce mai multe persoane preferă comenzile online, evitând astfel un drum până la magazin și neplăcerile statului la coadă.
  2. Gamă foarte mare de consumatori – Aceste produse servesc o gamă largă de consumatori, de la persoane individuale până la familii și afaceri. În alte cuvinte, o astfel de afacere online poate targeta o gamă variată de segmente de piață.
  3. Oportunități de nișă – Industria de mâncare și băuturi este diversificată și oferă multe oportunități de nișă, precum mâncare sănătoasă, mâncare pentru vegetarieni, etc.
  4. Abonamente – Afacerile online pot oferi abonamente pentru produsele lor. Același lucru și pentru o afacere cu mâncare și băuturi. Poți oferi abonamente pentru cutii lunare cu snacksuri sau alte alimente sau abonamente la cafea, creând astfel o sursă bună de venituri recurente.

Gaming și divertisment

Industria de gaming și divertisment este una din cele mai dificile industrii din eCommerce. În schimb, este și una din cele mai profitabile, cu motive bine întemeiate pentru orice antreprenor cu skill-urile necesare să se gândească să înceapă o astfel de afacere.

gaming și divertisment

Factori care susțin dezvoltarea unei afaceri online în industria gaming-ului și a divertismentului:

  1. Piață în creștere – Piață pentru astfel de produse înregistrează una din cele mai mari creșteri din industriile eCommerce-ului. Din ce în ce mai mulți oameni se îndreaptă către jocuri video, board games sau alte forme de divertisment pentru relaxare.
  2. Marjă de profit ridicată – Acest motiv susține, în special, o afacere online care dezvoltă jocuri video. În acest domeniu, marja de profit este foarte ridicată.
  3. Oportunități de nișă – Industria de gaming și divertisment este una diversificată, care oferă oportunități afacerilor să targeteze nișe specifice, precum jocuri video, jocuri retro, jocuri de masă, etc.
  4. Loialitatea brand-ului – Cei mai mulți clienți sunt loiali brandului care le satisface necesitățile, oferind afacerilor online șansa de a se poziționa ca un brand de încredere pentru aceștia.
  5. Oportunități de cross-selling – Afacerile în eCommerce se pot folosi de oportunitățile pentru cross-selling, oferind pe lângă produsele căutate și produse adiționale, precum accesorii sau obiecte de colecție.
  6. Clădirea unei comunități – Produsele de gaming și divertisment au un public pasionat și captivat, ceea ce permite construirea de comunități în jurul produselor și a brandului. Aceste comunități cresc loialitatea consumatorilor și aduc vânzări extra.
  7. Piață globală – Industria de gaming este una globală. O afacere online care comercializează astfel de produse va putea să le vândă oriunde pe glob.
  8. Loc de inovație și creativitate – Industria de gaming este cunoscută pentru inovația și creativitatea produselor. Afacerile online din acest domeniu oferă produse unice.

Despre noi

Orice idee de afacere online în eCommerce vei alege, trebuie să îți alegi partenerul potrivit pentru acest drum.

Noi suntem easyCart și creăm magazine online de mai bine de un deceniu. De un an suntem prezenți și pe piața din România.

Viziunea noastra este se oferim cea mai performantă soluție pentru creare magazine online.

Dacă astfel de informații te ajută, ia în considerare să te abonezi la newsletterul nostru. Astfel nu vei rata ultimele informații utile din eCommerce.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.
Adaugă comentariu.
Adaugă nume.
Adaugă email.

Află mai multe despre crearea magazinelor online.

Ai întrebări? Completează formularul și contactează-ne!

Un specialist îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Poți lua legătura cu un consultant apelând 0722 106 764.